Naprawiaj, nie wyrzucaj – Makita serwis
Data publikacji 30 października 2019Uszkodzenie sprzętu warsztatowego i narzędzi to nic zaskakującego. Gdy zastanowimy się nad tym głębiej, to codziennie konfrontuje on swoją moc i funkcjonalności z wyjątkowo trudnymi zadaniami, które potrafią przysporzyć wielu problemów samemu mechanikowi lub majsterkowiczowi. Warto więc zadbać o jego stan techniczny, by był zadowalający.
Co zrobić w sytuacji, w której Twój asortyment przestanie działać w sposób satysfakcjonujący lub po prostu ulegnie awarii? Większość osób prawdopodobnie powie, że jedynym sensownym rozwiązaniem jest zakup zupełnie nowego zestawu, pozbywając się jednocześnie starego. Czasem jednak okazuje się, że nie jest to najbardziej opłacalne rozwiązanie. Wystarczy sprawdzić, co oferuje i zapewnia renomowany Makita serwis i czy jest on w stanie zaspokoić Twoje potrzeby.
Niewielkie uszkodzenia i różnica w kosztach naprawy
Awaria może być spowodowana przez wiele wadliwych elementów, a koszty jej naprawy mogą wahać się między kilkanaście, a kilkaset złotych. Oczywiście wszystko zależy od zaawansowania urządzenia i ceny poszczególnych komponentów, części i akcesoriów, dlatego przed każdą naprawą, Makita serwis dokonuje oględzin, kontaktuje się z klientem i prezentuje cennik. Ten natomiast określa, czy warto dokonywać naprawy, ponieważ może okazać się, że sprzęt jest stary, mocno wyeksploatowany i po prostu naprawa jest tak droga, że lepiej już zainwestować w coś zupełnie nowego.
Co wtedy? Jeśli transakcja była wysyłkowa, klient ponosi jedynie koszty kuriera. Czy warto? Tak, ponieważ masz pewność, że Twój sprzęt został sprawdzony przez najlepszych profesjonalistów, którzy doskonale ocenili jego stan.
Co, jeśli w mojej okolicy nie ma żadnego specjalisty?
Wcale nie musisz z tego powodu czuć się rozczarowany. Żyjemy w XXI wieku, więc mamy nieograniczone możliwości, które oferuje nam internet. Doskonałym przykładem są między innymi transakcje przy pomocy firm kurierskich. Makita serwis po prostu przysyła do nas kuriera, który odbiera sprzęt. Ten natomiast trafia w ręce profesjonalnych serwisantów. Po naprawie odsyłany jest on dokładnie tą samą drogą i dostarczany jest bezpośrednio do Twoich drzwi.
Czy to nie wygodne rozwiązanie? Przede wszystkim nie musisz marnować czasu na podróż do serwisu, co w przypadku dużych działalności i warsztatów jest zbawienne. Klienci prywatni też mogą nie mieć czasu, ponieważ codzienne obowiązki służbowe i rodzinne mogą zajmować im większość dnia. Wtedy kontakt z kurierem jest ogromnym ułatwieniem i rozwiązaniem niemal wszystkich problemów.